JEDNÁ SE ZATÍM O ROZPRACOVANÉ KONCEPTY, VŠE SE MUSÍ JEŠTĚ DOLADIT S OSTATNÍMI ORGY NA SRAZECH!!
Program akce:
Pátek
do 12:00 Příjezd orgů
od 17:30 Příjezd hráčů
19:30 – 20:30 Schvalování zbraní + registrace
Sobota
9:00 budíček
9:00 – 9:30 schvalování zbraní a registrace opozdilců
9:30 – 9:50 vysvětlování pravidel
9:50 přesun na herní plochu
10:00 začátek hry
10:00 Q01: Strážci Soumraku
10:30+ Q02: Zasvěcení battlemagů (poté co obě strany splní Q01)
10:30 Q03: Grak‘ O‘ Torští orci
cca 10:45 Q04: Roggarské bažiny (po splnění Q01)
11:00 Q00R: Válečné zásobování - Řád
11:30 Q05: Křehké spojenectví
11:45 Q00CH: Válečné zásobování - Chaos
cca 11:15-13:00 Q06: Věž bolesti
12:30 Q00R: Válečné zásobování - Řád
13:00 Q07: Bažinní lidé I.
13:15 Q00CH: Válečné zásobování - Chaos
13:30 Q08CH:Zásoba oceli - Chaos
14:00 Q00R: Válečné zásobování - Řád
14:00 Q09: Šílený výtvor
14:30 Q10: Bandité ze Zarassu
15:00 Q00CH: Válečné zásobování - Chaos
15:15 Q11: Prašný Vortex
15:30 Q12: Chrám Světla
16:00 konec herního dne
16:30 – 18:30 arény
18.30+ Q13: Rituál Soumraku
Neděle
9:00 budíček
10:00 začátek druhého herního dne
10:00 Q14: Ochmelixův kněz
10:15 Q16: Čarodějové ve veverky
10:30 Q17: Fénix
10.30+ Q15: Destilovací zařízení
11:00 Q00R: Válečné zásobování - Řád
11:00 Q18: Dračí vejce
11:45 Q08R: Zásoba oceli – Řád
11:45 Q00CH: Válečné zásobování - Chaos
11:45 Q19: Běsnící imp
12:00 Q20: Cirramonská armáda
12:30 Q00R: Válečné zásobování – Řád
13:00 Q21: Bažinní lidé II.
13:15 Q00CH: Válečné zásobování - Chaos
14:00 Q00R: Válečné zásobování - Řád
14:15 Q22: Bean’Shy z Ruin Zapomnění
14:30 Q23: Plong versus K’Ent
15:00 Q00CH: Válečné zásobování - Chaos
15:15 Q24: Nerovnováha Sil
16:00 Q25: Bitva o Zem Nestálosti
16:00 konec hry
17:00 závěrečné slovo organizátora
do 20:00 odjezd hráčů
18:00 – 21:00 úklid a odjezd orgů
Herni itemy a možnosti:
Lektvar nezmara – vyléčí 1 život / 2 krystaly
Trollí krev – vyléčí 2 životy / 3 krystaly
Upíří dotek – za každý zásah soupeře (pouze fyzicky, neplatí na kouzla) si přidáte 1 život. Trvá 5 minut. / 5 krystalů
Lektvar fénixe – přidá nositeli 5 životů, po 5-ti minutách však 5 životů ztratí. Tento lektvar smí vypít pouze řadový hráči, takže žádný velitel, stráž, elitní jednotky.. / 6 krystalů
Lektvar víly – přidá 2 many / 2 krystaly
Síla elementů – přidá 4 many / 3 krystaly
Bestiář:
Upgrady za suroviny:
(na začátku bude mít Shadow seznam všech upgradů, strana ho nejdřív musí koupit)
Hřbitov
cena:
účinek: zkracuje dobu reinkarnace o 2 minuty
Hrobka
cena:
účinek: zkracuje dobu reinkarnace o další 3 minuty (celkem tedy o 5 minut)
Vylepšení kamenolomu nebo pily na druhou úroveň
cena:
účinek: zkracuje dobu těžby o 2 minuty
Vylepšení kamenolomu nebo pily na třetí úroveň
cena:
účinek: zkracuje dobu těžby o další 3 minuty (celkem tedy o 5 minut)
Vylepšení krystalového dolu na druhou úroveň
cena:
účinek: zkracuje dobu těžby o jednu minutu
Vylepšení krystalového dolu na třetí úroveň
cena:
účinek: zkracuje dobu těžby o další 2 minuty (celkem tedy o 3 minuty)
Knihovna
cena:
účinek: každých 30 min „vyrobí“ jeden svitek. Síla kouzla na svitku závisí na náhodě (50% svitek první úrovně, 30% svitek druhé úrovně, 20 % svitek třetí úrovně)
Lazaret
cena:
účinek: kněží získají bonus +2 many po celou dobu, co je lazaret postaven
Magická akademie
cena:
účinek: battlemageové získají bonus +2 many po celou dobu, co je akademie postavena
Cvičiště
cena:
účinek: všichni bojovníci získávají bonus +1 život po celou dobu, co je akademie postavena
Trezor
cena:
účinek: lze umístit jednu věc (resp. 5 surovin), kterou nemůže nepřítel při vyrabování ukrást. Tato stavba nemůže být zničena! Lze stavit více trezorů a rozšířit tak množství surovin nebo předmětů, které mohou být uschovány(max 5 trezorů).
Questy
Q00R/Q00CH) Válečné zásobování
Na bitevní ploše se nachází dve tvrze(nelze se zde lecit ani reinkarnovat). Jedna se nachazi pobliz mesta Řádu, druha pobliz mesta Chaosu. V urcitou dobu sem prileti zasobovaci gryf a preda suroviny a krystaly tomu, kdo bude momentalne drzet pevnost.
Gryf prileti do tvrze u Řádu v : 11:00, 12:30, 14:00
Gryf prileti do tvrze u Chaosu v : 11:45, 13:15, 15:00
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: 1; letici gryf
potrebne veci: nic
odmena:
predpokladany cas questu: viz výše
Q01)Strážci Soumraku
1.část hlavního questu, ktery dostanou strany pri zahajeni hry. Musi se napsat dva pribehy, ve kterych bude napsano, ze musi strana vyslat posly ke Strazcum Soumraku, kde se dozvi jak v techto krusnych casech postupovat dal:) k tomu, aby quest splnili a Shadow jim rekl co dal, musi rict heslo, ktere je zasifrovane v uvodnim dopise (nejaka jednoducha, napr prvni pismenka na radcich).
Pribeh/sifra: udela Shadow (+popis ostatních království)
potrebne creepy: nic
potrebne veci: nic
odmena: poslani frakce hledat zarici kouli
predpokladany cas questu: sobota 10:00
Q02) Zasvěcení battlemageů
Všichni battlemageové z obou stran musí jít na začátku hry do prastaré věže battlemageů, kde bude Shadow čekat až splní zkoušky za to, že je přijme do řádu. Do věže však mohou vstoupit právě jen členové řádu nebo uchazeči o členství, proto jim nemůžou pomáhat normální hráči. Zkoušky pro každou skupinu battlemageů (pro skupinu aby to bylo rychlejší, ale klidně to může být pro jednotlivce) jsou: Zkouška bojem (porazit Strážce Soumraku v menší bitce bez kouzel), zkouška znalostí (otázky co se života ve fantasy týče, například něco z knížek) a zkouška koncentrace (podobně jako zaklínačská vydržet stát na jedné noze déle než druhá strana). Kdo dřív přijde, ten taky dřív začne plnit, proto bude pro hráče motivace, aby cupitali do Shadowovy svatyně co nejdřív. Kdo splní zkoušky má teprve možnost postoupit na další úroveň battlemage (tedy naučit se kouzla). Do této svatyně půjde spolu s battlemagey vždycky vůdce subfrakce, ještě než si vezme společníky, jenom přivést nové členy.
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: 6; Shadow + 5 dalsich jako treninkove figuriny:)
potrebne veci: losovaci listky s kym se kdo utka v boji, znalostni otazky z fantasy
odmena: pro battlemage moznost postoupit na dalsi uroven
predpokladany cas questu: po splneni Q:Strážci Soumraku
Q03) Grak‘ O‘ Torští orci
Grak‘ O‘ Tor je země orků a goblinů. Orkští bojovníci jsou známí svou brutální silou a preferují těžké sekyry, válečná kladiva a palcáty.
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: vsichni krome par co budou delat zoldaky bazinaku
potrebne veci: nic
odmena:
predpokladany cas questu: so 10:30
Q04)Roggarské bažiny
2.část hlavního questu, sem posílá Shadow frakce v okamžiku splnění prvního questu. Z bažin je cítit veliká magická aura, vyzařující z předmětu, který Strážcům Soumraku měl donést posel ze vzdáleného království.Hráči mají za úkol najít předmět (zářící kouli, která je zabalená v brašně. Když je odkrytá, hráče zraňuje za 1 život za minutu. Musí jí přinést Strážcům, za což dostanou odměnu. Předmět je potřeba na hlavní quest prvního dne – rituál. Koule se skrývá v oblasti bažin (aby se mohli v bažinách pohybovat, musí si jako průvodce najmout bazinne lidi. V těle mrtvého posla lze najít legendu/šifru k dalšímu hlavnímu questu. Shadow dá stejnou šifru i druhé straně, ale s nějakým časovým zpožděním.
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: bazinaci pripraveni nechat se najmout jako pruvodci
potrebne veci: zarici koule
odmena:sifra k Q: Věž bolesti u mrtveho posla,
predpokladany cas questu: po splnění Q01, cca so 10:45
Q05) Křehké spojenectví
Trpaslici a goblini se naucili tezit spolu, ale jednoho dne se pohadali. Zacli se z toho mlatit, az si kazda ze stran dosla pro pomoc k chaosu ci radu. Kdyz rad pomuze trposum vymlatit gobliny, nebo chaos goblinum trpy, otevre se posledni dul na krystaly uprostred mapy. Vitezna strana ziska jednickovy upgrade na dul dle vlastniho vyberu (pokud maji vsechno jiz na levelu 1, tak ziskaji lvl2).
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: 4-8 podle poctu dorazivsich -
potrebne veci: nic
odmena: jednickovy upgrade na jeden dul, stribro
predpokladany cas questu: so 11:30
Q06) Věž bolesti
3. část hlavního questu. Na herní ploše se nachází věž bolesti, do níž vede most, kam se vejde jen jeden člověk, tzn. musí se tam duelit. Pokud se hráči dostanou přes most až ke vstupu do věže, je zde zámek na heslo, které hráči musí vyluštit z šifry z druhé části questu. Chaos se snaží věž získat, aby z ní dostal dávno zapomenuté vědomosti (umožní druhý den seslat kouzlo hromadné oživení-pro Chaos). Řád se snaží věž zevnitř spálit.
Pribeh/sifra: 2x stejna sifra k Q:Věž bolesti
potrebne creepy: co nejvice na obranu veze, ale nechat nejake na zoldaky
potrebne veci: svitek ktery popisuje kouzlo hromadne oziveni – pripravi Galahad
odmena: pro vudce Chaosu moznost kouzlit druhy den hromadne oziveni
predpokladany cas questu: po rozluštění šifer, cca so 11:15-13:00
Q07)Bažinní lidé I.
Ze zacatku delaji bazinni lide zoldaky nebo creepy u baziny, kudy se neda projit (jen skrz vesnicku, ale tu si bazinaci hlidaj). V bazinach maji bazinaci vesnicku s chramem, kde se reinkarnuji(=zde se creepy shromazduji pokud jdou na nejaky quest). Pak je ale prepadnou nagy a mestecko obsadi, tak bazinaci vyslou posly ke kazde ze stran a poprosi je o pomoc. Ktera strana nagy vymlati, dostane volny prustup pres baziny. Za penize se da pronajmout vesnicka k prechodu pres baziny.
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: vsichni
potrebne veci: nic
odmena: volny pruchod pres baziny az do Q. Bazinni lide II.
predpokladany cas questu: so 13:00
Q08CH/Q08R) Zásoba oceli
Jak řád, tak chaos potřebují na kování nových zbraní ocel. Pro každé bych dal quest v jinou dobu, ať se furt nemlátí spolu, stejně je jen pro subfrakce. Prostě šéf zjistí že nemá ocel a tak přikáže menšímu šéfovi ať pro ní dojde. Jenomže Shadow ani nikdo jiný ji nemá, musí si ji jít vybojovat od místní sebranky lupičů, která přepadla karavanu, co ocel vezla. Shadow by navíc nabídl něco málo zlatek za ocel navíc, kterou mu dají. Ocel pro něj bude představovat zmuchlaný alobal u každého lupiče. Až příjde druhá subfrakce řekne, že mu ocel ukradli rovnou od něj, proto žádnou nemá i když mu jí přinesli ti první.
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: 5 - lupici
potrebne veci: alobal na ocel – vezme Merc
odmena:
predpokladany cas questu: so 13:30CH; ne 11:45R
Q09) Šílený výtvor
Jeden mág si pokoušel vytvořit golema, který by mu hlídal jeho portál na démony, jenže golema sice vytvořil, ale démoni mu ho vzali a ovládli ho skrze bránu. Mág zajde za subfrakcí řádu a požádá je o pomoc, aby golema zastavili v jeho běsnění. Golem je však imunní na všechny zbraně a před magií ho hlídají démoni, tudíž je jediná šance a to zavřít čarodějovu věž, aby dovnitř neproudily síly ovládající golema. To lze udělat jen tak, že subfrakce zavraždí tři démony uvnitř, kteří bránu drží. Ty brání golem vlastním tělem, a když padne poslední, zhroutí se k zemi a dál už to mág zvládne. Odmění hráče a golema si přivlastní.
Pribeh/sifra: mag musi rict hracum ze je golem nezranitelny
potrebne creepy: 4; golem – zatim nikdo; 3xdemon
potrebne veci: nic
odmena:
predpokladany cas questu: so 14:00
Q10) Bandité ze Zarassu
Zerass je země vrahů a lapků. Využívají především vrhací dýky, luky a kombinace zbraní. Ovládají vytvoření iluze. Využívají partizánskou taktiku
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: vsichni krome par co budou delat zoldaky bazinaku
potrebne veci: nic
odmena:
predpokladany cas questu: so 14:30
Q11) Prašný Vortex
V Zemi Prachu se vyskytují prašní vortexové. Dají se zabít pouze magickym zranenim. Po tom, co rozda par zraneni se ma moznost jakoby rozplynout a presunout se na jine misto(=ruku na hlavu a jde po druhe strane). Nejdrive se objevi nekde uprostred bitevni plochy a pak se na stridacku presunuje a tim dava moznost obema stranam ho zabit.
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: 1
potrebne veci: nic
odmena:
predpokladany cas questu: so 15:15
Q12) Chrám světla
4. část hlavního questu. Na herní ploše se nachází chrám světla, v němž je kniha obsahující kouzlo hromadné oživení-pro Řád. Řád se snaží tuto vědomost získat, aby ji mohl jejich vůdce druhý den používat, Chaos se snaží chrám spálit. Do chrámu lze vstoupit vždy pouze v určitou dobu. V chrámu je aura, díky níž se nemůže v chrámu nikomu nic stát. Chaos se pokusí auru zrušit, Řád se pokusí auru posílit tak, aby do chrámu nemohl vkročit žádný příslušník chaosu. O tohle se bude bojovat – boj bude probíhat tak, že hráči vyberou pět zástupců své strany a ti se spárují vždy s někým z druhé frakce(bude rozhodnuto losem). Pak budou dostávat hráči vždy otázky/hádanky – pokud odpověď vědí oba, nebo nikdo, postupuje se k další hádance, pokud jeden neví, dostává varování a pokud nebude vědět ještě jednu odpověď, vypadává. vítězí strana, které zůstalo ve hře více hráčů. V případě stejného počtu nastává ještě rozstřel. Pokud se jedna strana nedostaví ve stanovenou hodinu (oznámení o questu bude podáno formou „příběhu“ na papíře, nikoliv hádankou), ztrácí každých 10 minut jednoho účastníka (tzn. pokud dorazí o 20 minut později, budou mít ve hře jen tři účastníky a soupeř bude mít už dva body k dobru, takže budou muset vyhrát všechny tři duely. Otázky jsou ze všech možných oblastí, tzn. nejen fantasy, ale i např. zeměpis, matematika, čeština, dějepis, přírodopis, chemie, stavba těla atd. – rozsah znalostí by měl pokrývat průměrnou základní a střední školu, takže žádné vysokoškolské odvození vzorců, podrobná filozofie atp. (pro srandu bych jako jednu z otázek dal tu, co psal Merc s tím krumpáčem:)
Pribeh/sifra: Legenda o Chramu svetla – v urceny cas donesou Galahad a Mercurion legendu vudcum stran, seznam otazek
potrebne creepy:
potrebne veci:papiry a tuzky pro hrace, bedny od piva jako stolek na kterem se da psat (5x) + nejake kozesiny/karimatky/klady na kterych se da sedet; svitek ktery popisuje kouzlo hromadne oziveni – pripravi Galahad
odmena: pro vudce Řádu moznost kouzlit druhy den hromadne oziveni
predpokladany cas questu: so 15:30
Q13) Rituál Soumraku
5.část hlavního questu. V sobotu az se setmi probehne ritual, ktery vykonaji strazci soumraku (nejake creepy se na tu chvili pridaji ke strazcum). Bude se jednat o hlavni quest prvniho dne, povedou tedy k nemu sifry a hadanky. Vitezna strana ziska slusnou porci Epic Pointu (EP) a klicovou napovedu do druheho dne.
Pribeh/sifra: informace o nerovnovaze sil
potrebne creepy: nejaci na pomoc strazcum, ostatni budou v tabore jakoby se nic nedelo:)
potrebne veci: pochodne, zarici koule
odmena: informace o nerovnovaze sil
predpokladany cas questu: sobota o soumraku
Q14) Ochmelixuv knez
Kdo byl na Tol-in-Gauroth larpu vi, ze Ochmelix je buh chlastu (tudiz i stesti), zpevu a kocoviny. Do kraje prijede jeho knez se svym tupym oslem. Tomu, kdo by si s nim chvili zazpival by dal napit ze sveho magickeho korbele (+1zivot na nasledujici stret) a kdo by to s nim vydrzel dyl a postupne s dalsimi lidmi vytvoril zpivajici skupinku, tem by dal quest, aby mu sestavili destilovaci zarizeni a pak mu pomohli vydestilovat jeho osla na oslovici (ochmelixuv knez pije vsechno). Kdo by to udelal dostal by od nej sud oslovice (vyuzitelne v dalsich questech). Kdo by kneze stval muze od nej dostat nejaky negativni ocarovani (kocovina, smich, ospalost, opilost, nutnost falesne zpivat). Po dokonceni questu knez odjede.
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy:1 ;Ochmelixuv knez: zatim nikdo
potrebne veci: magicky korbel(zrejme s pivem nebo tak), sud s oslovici – pripravi Merc
odmena:
predpokladany cas questu:ne 10:00
Q15)Destilovací zařízení
po bitevní ploše budou rozmístěny tři součástky, potřebné k sestavení destilovacího zařízení. Pokud hráči nebudou dlouho moct najít tyto součástky, vždycky je jakoby najdou creepy a budou to davat hracum jako drop (itemy bych doplnil cedulkou, ze to mohou brat jen ti hraci, kteří vi, o ktery quest jde, aby se to nekde neztratilo.. Az budou mit vsechny tri casti, prinesou je knezi, tam to s nim budou jakoby 5 min sestavovat a ten jim pak da sud oslovice, potrebny k dokonceni bazinneho questu.
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: nic
potrebne veci: 3x soucastka na destilovaci zarizeni – vymysli a pripravi Merc
odmena:
predpokladany cas questu: min ne 10:30, max ne 12:00
Q16) Carodejove ve veverky
Dva carodejove, kazdy verny jedny strane se mezi sebou bitkarili tak dlouho, az se navzajem promenili ve veverky. Odcarovat je lze jen tak, ze se zavrazdi druhz carodej. Kazda veverka si dobehne k jedny strane, vyvriska quest a oznami, ze druhy carodej si dosel pro opacnou stranu. Az se zacne mlatit pusti se carodejove siskama do sebe. Ktery carodej zemre prvni, jeho strana prohrava. Vitezna strana ziska neco malo expu a prachu od carodeje a pak se magic portne domu doplnovat magy a uz se nevrati.
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: 2; veverka 1: zatim nikdo; veverka 2: zatim nikdo
potrebne veci: nic
odmena:
predpokladany cas questu: ne 10:15
Q17)Fénix
Ten se zacne motat v centru deni a semtam nekoho lehce popali. Kdyz ho urubou, rozsype se na popel, ale po chvili zase vstane. Lze ho zabit jen magickym zranenim, kdyz je popel. Pak lootne fenixuv popel, ktery bude stejne jako stribro a palenka z osla treba na uzavreni brany u murloku.
Pribeh/sifra: legenda, jak fenixe zabit
potrebne creepy: 1; fenix – zatim nikdo
potrebne veci: fenixuv popel – pripravi ...
odmena:fenixuv popel,
predpokladany cas questu: ne 10:30
Q18)Draci vejce
V kraji se najde opustene draci hnizdo, kam se obe strany vypravi podivat, jestli nezbylo neco z draciho pokladu. A ejhle vejce. To musi byt drzeno tremi postavami s manou po dobu 30 minut. Cas se scita i kdyz se zmeni strany. Po tomto case se vejce vylihne a da svym opatrovnikum v okaziku vylihnuti +1 mag kazdemu(max tri postavy), nejaky expy a prachy(v podobe dracich skorapek, ktery se daj proddat treba) a nabidne, ze jednou za den jim muze na jednu akci pomoct (a to tak, ze z jednoho jejich hrace udelame na chvili draka, ne ze to bude hrat jeden z nas).
Pribeh/sifra: legenda o zrozeni draka - Shadow
potrebne creepy: vsichni dostupni – mladi draci
potrebne veci: draci skorapky(napr vytvarovany papir), vejce
odmena: promena v draka (1x denne), skorapky, max tri magicka povolani +1 mag na stalo
predpokladany cas questu: ne 11:00
Q19) Běsnící imp
Jeden warlock vložil do svého pekelníka téměř celou svou moc, aby ho učinil nejmocnějším impem, který kdy byl na světě, ale pekelník ho zradil a vzbouřil se proti němu. Nemohl ale udržet moc od warlocka sám a tak ji vložil do tří svých malých impů, ze kterých ji případně čerpá. Warlock zaběhne za subfrakcí chaosu a poprosí je, aby mu pekleníka chytli. Jenže ten je na magii i fyzické zranění díky moci imunní, a tak je jediní možnost zabít impy, kteří mu drží moc. Ti jsou ve warlockově jeskyni a pekelník je bude bránit vlastním tělem. Když zemře poslední, padne i pekelník a warlock si z něho vezme svou moc zpátky. Odmění subfrakci a odčaruje pekelníka.
Pribeh/sifra: warlock musi rict hracum ze je golem nezranitelny
potrebne creepy: 4; pekelnik – zatim nikdo, 3x imp
potrebne veci: nic
odmena:
predpokladany cas questu: ne 11:45
Q20)Cirramonská armáda
Cirramon je obrovské císařství, které zahájilo invazi do Ekronu tím, že vyslalo na Ekronské území svou armádu. Cirramonská armáda je dobře cvičená a používá převážně meče a štíty.
Pribeh/sifra: Zpráva o invazi od posla - Galahad
potrebne creepy: vsichni – vcetne Strazcu Soumraku
potrebne veci: nic
odmena:
predpokladany cas questu: ne 12:00
Q21)Bažinní lidé II.
Bažiňáci znovu dobehnou pro pomoc, protoze z labyrintu vylezly dalsi nagy. Aby se uzavrel pruchod nag musi se vejit dovnitr, projit labyrintem s pastma apod. a pak podle basnicky zasifrovany dat tri veci na ritual uzavreni nagijskeho portalu. Kdyz se portal zavre zacne se chram rozpadat, takze musi vsichni vypadnout, nez je zasype zaval(na miste to zkusime prolezt a podle toho jim budeme stopovat cas za jaky se musi dostat pres urcite etapy). Kdyz vylezou ven jeste z trosek vybehne zaverecnej boss s par nagama a vychcipa. Za to bazinaci daj hodne krystalu. Dalsi nagy nelezou a bazinaci funguji jako predtim. ---za splneni questu by mela vypadnout nejaka klicova sifra
Pribeh/sifra: legenda s hadankou, jak uzavrit portal v jeskyni – pripravi Merc
potrebne creepy:vsichni; zaverecny nagijsky boss – zatim nikdo; nagy
potrebne veci: provazek(zednicka snura) + pripadne nejaky papir jako symbolizace sten na labyrint
odmena: volny pruchod pres baziny uz na stalo, sifra k zaverecnemu questu
predpokladany cas questu: ne 13:00
Q22)Bean’Shy z Ruin Zapomnění
Bean’Shy, znamo take jako Banshee, je stvoreni, ktere svym pronikavym krikem vyvolava mrazeni v kostech. Každá Bean’Shy dokaze 3x seslat kouzlo krik smrti (3 zvoleni hraci ztraci po 2 zivotech).
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: 3-4
potrebne veci: nic
odmena:
predpokladany cas questu: ne 14:15
Q23) Plong versus K´ent
Plong Nehulto je goblin, který odjakživa nenávidí elfa K´enta Zor´lu. Oba najmou přísloušnou subfrakci (K´ent Zor´la řád a Plong Nehulto chaos), aby mu pomohla toho druhého zabít. Boje se účastní i tito dva cápci, ovšem když se blíží jejich smrt, začnou panicky utíkat do pevnosti. Která strana vyhraje, získá od příslušného typa prachy a zkušenosti.
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: 2; Plong Nehulto – zatim nikdo; K’ent Zor’la – zatim nikdo
potrebne veci: nic
odmena:
predpokladany cas questu: ne 14:30
Q24) Nerovnováha Sil
Závěr hlavního questu. Uprostřed dne a noci jsou Síly Soumraku a tudíž rovnováhy nejslabší. Tohle se hráči dozví ze zprávy, kterou najdou při Q: Rituál Soumraku. Úkolem hráčů je dobýt Chrám Soumraku, kde najdou krystal, díky kterému jsou Strážci Soumraku zavázáni prislusne frakci na jednu bitvu (zaverecku). Ta frakce, ktera nema tuto zpravu z predesleho dne by se mela pokusit zastavit druhou frakci pri utoku na chram, pokud uvidi, jak je v oblezeni – pokud se jim podari prolomit oblezeni a zachranit tak Strazce Soumraku, ti jim na oplatku pomuzou v zaverecce(=stejny vysledek). Za quest je nejvice EP krom zaverecne bitvy.
Pribeh/sifra: nic
potrebne creepy: vsichni pujdou ke Strazcum
potrebne veci: krystal
odmena:
predpokladany cas questu: ne 15:15
Q25) Bitva o zem nestálosti
V podstate zaverecka, nerozhoduje o tom, ktera frakce vyhraje, ale je za ni nejvice EP. Vysledek bitvy muze rozhodnout o tom, o cem bude pristi rocnik..
Pribeh/sifra: zaverecna rec - Shadow
potrebne creepy: vsichni!!
potrebne veci: nic
odmena:
predpokladany cas questu: nedele 16:00
hele
(Mercurion, 15. 9. 2008 16:11)